Thursday, January 1, 2009

AHLAN WASAHLAN....JEMPUT DATANG

Assalamualaikum...selamat datang ke blog zamankhan, salam persaudaraan utk semua..sememangnya telah lama saya merasai keperluan untuk saya menukilkan apa saja kelebihan yang ada pada diri untuk manfaat orang lain walaupun sedikit. Cuma masanya hanya mengizinkan hari ini adalah waktu sesuai untuk saya. Luasnya ruang dakwah serta terbukanya hubungan sesama manusia mendorong saya membuka bicara siber ini dalam maksud semata-mata mencari keredhaan allah. Apapun coretannya ia tiada langsung niat mencari manfaat keduniaan yang memalingkan saya dari rahmat Allah. Saya bukakan lapangan ini untuk kita sama-sama berbicara perintah tuhan agar hidup ini lekat dengan kalimah Allah setaiap saat dan ketika..silakan.....wassalam.

1 comment:

  1. Assalamualaikum... syukur ke hadrat Ilahi dgn kelahiran blog ustaz.. harap-harap kita dpt berkongsi dan saling bertukar-tukar fikiran ttg apa jua isu yg diutarakan...

    Jemputlah melawat ke blog ana ustaz...

    www.afiqv89.blogspot.com

    ReplyDelete